duminică, 21 februarie 2010

CIORBA DE MAZARE

Este o ciorbita foarte buna si gustoasa, pe care am invatat-o de la o doamna in virsta (66 ani ) din ungaria si careia ii multumesc foarte mult.Aceasta ciorba se poate face cu carne,galuste de ficat sau de post.Eu am facut-o de post (dat fiind faptul ca sintem in postul Pastelui ).Avem nevoie de urmatoarele:
  • 500 gr. mazare congelata
  • 1 ceapa taiata marunt
  • 2-3 morcovi curatati si taiati dupa preferinta
  • 200 gr. telina radacina curatata si taiata cubulete
  • 2-3 ardei ( eu am pus de la lada )
  • 1 lingura faina
  • 1 lingurita boia de ardei dulce
  • 50 ml. ulei
  • sare
  • piper
  • patrunjel verde taiat marunt
  • telina verde taiata marunt
Intr-o oala punem uleiul, faina si boiaua.O punem pe foc si mestecam pina se infierbinta.

Adaugam legumele, apa si lasam sa fiarba la foc mic pina legumele sint fierte.La final adaugam verdeata, sare si piper dupa gust.POFTA BUNA!



2 comentarii:

  1. arata foarte bine,nu am mancat niciodata dar cu siguranta acum o sa o fac
    am lasat id-ul meu de mess

    RăspundețiȘtergere
  2. am facut-o simpla dar buna bv bv bv

    RăspundețiȘtergere