miercuri, 9 mai 2012

MARSMALOW

Ingrediente:
  • 375 gr. zahar tos
  • 200 ml. apa
  • 2 pliculete de gelatina(20 gr.)
  • 1 esenta de vanilie
  • zahar pudra pentru pudrat
Gelatina se pune la inmuiat in 125 ml. apa.
Intr-o cratita se pune zaharul cu 75 ml. apa,esenta de vanilie si se pune pe foc pina se topeste zaharul.
Cind zaharul s-a topit punem gelatina si amestecam pina se dizolva gelatina,dupa care amestecam cu mixerul timp de 10 minute.Compozitia obtinuta o punem intr-o tava tapetata cu folie alimentara(de plastic) si se lasa pina a doua zi cind se scoate,se portioneaza si se da fiecare bucatica prin zahar pudra.
Se pun bucatile de marsmalow intr-o sita si se scutura putin pentru a elimina excesul de zahar.
Se depoziteaza in caserole care se inchid ermetic si se pun in camara la loc racoros.POFTA BUNA!


Si pentru ca pe mai multe bloguri am vazut specificatia de a se folosi zahar pudra din comert deoarece contine amidon am sa va spun cum fac eu zaharul pudra in casa.

La 500 gr. zahar tos pun 50 gr. amidon alimentar,le amestec si il macin prin risnita elecrica de cafea.In felul acesta nici risnita nu are de suferit.Ma refer la faptul ca dupa ce am aruncat la gunoi doua risnite cu motorul ars(din cauza zaharului) inainte de a macina zaharul il amestec cu amidon alimentar.
Sper ca aceasta scurta precizare referitoare la zaharul pudra se va fie folositoare si voua.

















3 comentarii:

  1. in reteta este vb de zahar normal sau pudra?

    RăspundețiȘtergere
  2. In reteta este vorba de zahar normal bineinteles,doar am facut o mica precizare referitoare la zaharul pudra facut in casa.Mersi de atentionare imediat am sa specific.Te pup si iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi frumos pt reteta in imagini. Tocmai ti-am urmat sfaturile si a iesit o nebunie. Totusi mensitionez ca am pus in plus un varf de lingurita sare de lamaie, fapt care I-a dat un gust usor acrisor... este demential gustul. Ahhh uitam....am turnat in doua straturi in tava si intre ele am presarat scortisoara. Mii de multumiri inca o data. Iti voi urmari toate postarile :)

    RăspundețiȘtergere